نارسایی کلیه با سطح کراتینین 4.7 چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با سطح کراتینین 4.7 چگونه آن را درمان

نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 سطح چگونه آن را درمان؟ شما می دانید، سطح کراتینین 4.7 بالاتر از محدوده طبیعی است که متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه است، و نزدیک به مرحله 4. بنابراین برای بیماران با سطح کراتینین بسیار بالا آنها باید درمان به موقع است.
چه کاری می تواند سطح کراتینین بالا به ما می گوید؟
سطح کراتینین یک شاخص مهم که نشان دهنده درجه تخریب عملکرد کلیه است. کراتینین بالا به معنی سموم در بدن است. به طور کلی هنگامی که سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. درمان به موقع و مناسب ضروری و مورد نیاز. بنابراین شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.
چگونه برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 سطح؟
به شما بگویم حقیقت، برای بیماران با سطح کراتینین بالا، کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است. در این وضعیت، عوارض و علائم بیشتر و بیشتر به تدریج ظاهر می شود. اگر آنها می خواهند به کمتر رنج می برند و زندگی بهتر، آنها باید برخی از درمان برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود وضعیت کلیه پیدا کنید.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، ثابت شده است به اثر در بهبود عملکرد کلیه. از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آنها را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کنند و آنها را از آسیب بیشتر محافظت تشکیل می دهند، در نتیجه عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. شما می دانید همه کسانی که علائم مانند سطح کراتینین بالا توسط تابع کمتر کلیوی ایجاد می شود، به طوری که عملکرد کلیه بهبود یافته است، کسانی که علائم از بین می رود خواهد شد.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: